torsdag den 21. marts 2013

Der har været en lille påske høne...


I dag er jeg hjemme omkring inden, jeg henter drengene, for at gemme et lille påskeæg af chokolade til dem. Så plejer jeg lige pludselig at begynde at synge sangen herunder for dem, efter vi er kommet hjem:

Der har været en lille påske høne
og den har lagt et æg.

Og jeg ved også hvor den har lagt det,
for den har nemlig sagt det.

Kig oppe kig nede
og du skal bare lede
Kig ude kig inde 
og prøv om du kan finde
ET LILLE PÅSKE ÆG!

Og så står de ellers og tripper så at sidste vers er slut, før de springer rundt i huset, for at finde ægget!!

- Kan du finde ægget?

2 kommentarer:

  1. Hvor er det da en sød ide ;o)
    - kan næsten se dem for mig ... de små hop på stedet.
    Jeg tror jeg har fundet det
    (måtte lige forstørre billedet lidt)
    knus til dig
    Hanne

    SvarSlet