lørdag den 25. august 2012

Scraps og Scrapping

I det nye magasin Isabellas, er der en artikel af Christine Clemmensen, hvor hun giver fif til denne særlige kunst. Jeg er stor fan af hendes arbejde og jeg kan ikke forestille mig en mere dygtig "scrapper" end Christine...


hendes blog, viser hun flere billeder både fra artiklen, men der er også "bonus" billeder og en video lavet i forbindelse med arbejdet med artiklen til Isabellas.

Christine Clemmensen har iøvrigt været med i en bog: "Scraps - Gynther og Clemmensen", som jeg har været inde og bestille på www.boligoglivsstil.dk. Jeg glæder mig til at modtage bogen, og til at kende mere til denne kunst. Jeg håber på selv at kunne fremstille lidt jeg kan bruge på kort og frøposer.




1 kommentar:

  1. Farligt indlæg du der har lavet. Det har inspireret mig til at scrape og ihh hvor har det været dejligt. Du kan se hvad det er blevet til hjemme hos mig på bloggen.

    SvarSlet