søndag den 26. august 2012

Dagens fund på bagagerumsmarked

Jeg var et hurtigt smut (havde en time) på vores lokale bagagerumsmarked inden Lukas og Carsten skulle til svømning. Jeg fandt en gammel bog med gule sider, en masse gamle frimærker og en hækleopskrift på stjerner. Jeg vidste hvad jeg ville prøve at finde og var ret målrettet.

Jeg er ikke god til at gå og kigge på markeder, når der ikke er noget bestemt i tankerne jeg går efter. Det fede er, når jeg så finder noget af det, jeg har gået og forestillet mig, det gir et lille "kick".  

Er der ikke noget bestemt jeg kigger efter, så syntes jeg det er ret forvirrende og uoverskueligt og at det hele bare er noget skrammel! Mærkeligt, mon jeg er den eneste...?




Mine nye "sager" får nok lov at ligge og vente lidt, det skal gemmes til nogle nye projekter, jeg har i tankerne. Lige nu må jeg hellere lade være med at sætte gang i nye ting...  Jeg jo også lige en søster, der skal giftes om 14 dage:-) 

Jeg glæder mig rigtig meget til at se hende blive smedet sammen med manden i hendes liv. Hun fortjener det SÅ meget, hun har været igennem så meget træls... Men det er jo en helt anden historie end hvad dette blogindlæg skulle handle om:-)

I ønskes alle en dejlig start på en ny uge imorgen.

2 kommentarer:

  1. ja det er rigtigt. Nogen gang ryster man på hovdet af alt det skrammel andre gange køber man det halve af markedet med hjem. Pudsigt.

    Jeg synes det er en meget fin blog og ikke mindst en meget dejlig have du har. Tak for kikket.

    p.s.: Hvis du undre dig over hvordan jeg fandt herind så kommer jeg på besøg fra blogtoppen. Jeg kikker ofte ind på nye blogs på blogtoppen men det er ikke så tit jeg siger noget. Hos dig fik jeg bare lyst til at ligge en hilsen.

    SvarSlet
  2. Hej Marina:-) Tusind tak for din hilsen, den blev jeg meget glad for at læse. Du er naturligvis mere end velkommen til at følge med herinde og hilsner som din gir lyst til at blogge videre:-)

    SvarSlet