søndag den 15. april 2012

Oldes stol - del 3

Stoffet til stolen er kommet, og det ser rigtig fint ud og lader til at være en god kvalitet. Sømmene passer også til både stol og stof, så indtil videre er jeg rigtig godt tilfreds.

Jeg vil slibe med slibesvampe samtidig med jeg vasker stolen i grundrens, og når træet er tørt, vil jeg smøre stolen godt ind i sæbespåne-vand.

Det bliver spændende at se hvordan træets farve kommer til at træde frem, når tidens tand bliver slebet og vasket væk.

Jeg er så frygtelig utålmodig med denne slags projekter - jeg har bare lyst til at lyn-hamre stoffet på, og så vaske og slibe på et senere tidspunkt. Men heldigvis er jeg blevet "klog af erfaring" og har lært, at jeg bliver mest tilfreds ved at tage tingene i den rigtige rækkefølge, og gøre det grundigt og ordentligt fra starten - jeg lyder som en rigtig mor nu!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar