fredag den 13. april 2012

Strikker deruda'

Jeg fik mit garn fra Pickles leveret igår, og begge garntyper lever fuldt op til mine forventninger! Den brune Albuelita Rasta i 100% merinould er dejlig blød og føles slet ikke som uld. Pickles Fat and Happy er virkelig en FED garn og strikkearbejdet bliver super flot!


Jeg var fuldstændig opslugt af at komme igang med puffen igår, så jeg nåede slet ikke ind for at kigge på blogs - men se herunder; jeg har fået strikket et godt stykke, og jeg prøver at bruge teknikken, de anbefaler på Pickles bloggen - midlertidig oplægning - tror jeg det oversættes... Jeg har "fingerhæklet" en kant og hentet maskerne herudfra. Det bliver spændende at prøve at bruge "sammenvævnings-teknikken", og se om det også kan lykkes at blive pænt for mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar