lørdag den 11. februar 2012

Blomstrende forårstrend


Jeg har for nogle år tilbage været selvstændig, hvor jeg havde en engros virksomhed, som solgte bånd og dekorationsartikler. Virksomheden kunne desværre ikke blive rentabel, så vi måtte lukke den ned. Det var rigtig hårdt, for jeg var super glad for arbejdet med virksomheden, men det var sådan det skulle være.

Jeg fik en fantastisk veninde dengang - en medarbejder, og vi har stadig kontakten i dag. Hun er blomsterdekoratør, så jeg får stadig inspiration og ideer fra hende. Engang imellem hjælper jeg også lidt til, når hun har ekstra travlt i sit værksted.

Floradania har en super inspirerende hjemmeside, og lige nu viser de ideer til et Vintage look, som lige er mig! Trenden for dette forårstema foreslår at bruge gamle arvestykker og materialer som ædelstene, broderi anglaise, hæklede tekstiler, antik guld, porcelæn, farvet glas og brokadetekstiler. Billederne fra Floradanias hjemmeside taler for sig selv.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar