søndag den 7. oktober 2012

Små-pakker til rejse-ventetid

Efterårs-ferien nærmer sig, og jeg vil inspirere lidt til de som skal ud at rejse med små-børn, for hvem ventetiden godt kan blive lang. 

Jeg plejer at købe en masse små ting, som ikke fylder så meget, og som kan give lidt tidsfordriv. Jeg pakker alle pakkerne ind og gemmer dem i min håndbagage, og så får drengene en lille pakke flere gange i løbet af rejsen.

Det er guld værd, når de er ved at komme op at toppes på bagsædet i bilen, eller lige op til at man skal holde spisepause osv.

Herunder havde jeg købt en kuffert hos Søstrene, klistermærker, de kunne pynte den med og så havde de hver deres kuffert med legetøj, som også kunne komme med, når vi var på restaurent om aftnen (på sommerferien til Mallorca).


Men husk lige, hvis pakkerne skal med op i flyveren, at det ikke duer med brikjuicer - der er mere end de tilladte 100 ml, og så må man pænt aflevere pakkerne:-( Lyder det som om jeg har prøvet det...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar