torsdag den 10. januar 2013

Et mirakel blir til

Min lille nevø og drengenes fætter Frederik ligger inde i min lillesøsters mave og vokser sig ligeså stille til et lille menneske, som kommer til at give min søster og hendes mand så mange glæder og så stor lykke. 

Det er så fantastisk at tænke på, og jeg bliver varm og glad indeni over at tænke på al den lykke, der vokser i søsters mave. Vi følger spændt med i den voksende mave og på hvordan moderen har det, da hun for kort tid siden fik konstateret sclerose og har også et par andre handicaps, som kan komme til at give nogle udfordringer...  Men intet driller nu, og vi nyder den glæde og forventning de kommende forældre deler med os.


2 kommentarer:

  1. Hej Anne...
    Er det Lene som venter sig. Hvor er det spændende og stort at blive moster;). Men hvor er jeg ked af at læse det med sygdommen:(.
    Det er super hyggeligt at følge dig og alle dine kreative evner her på bloggen;).
    Kh en tidligere barndomsveninde (Anita)

    SvarSlet
  2. Hej Anita,

    Tusind tak for din hilsen herinde - og mig en ære, at du følger med på min blog:-) Det er sjovt at tænke på, vi for så mange år siden legede sammen, at vi ikke har kendt hinanden siden vi gik i 7. klasse, og at vi nu kan finde og følge hinanden på FB og steder som her:-)

    Det er Lene, som venter sig, og hun er en stærk pige, som tackler sygdommen flot.

    Kh og tanker fra Anne

    SvarSlet