søndag den 1. juli 2012

Bonderoser fra Lene

Jeg har en bonusveninde - og med "bonus", mener jeg, at hun er en dejlig ekstra bonus ved min mands gode kammerat, da hun er hans kone.

Det er virkelig en gave, når man får lov at lære en så dejlig kvinde at kende gennem sin mands gode barndomsven. Hun er nu er rigtig god veninde, og vi har så mange ting til fælles. Hun er et af de få, jeg kan tale krea-ting med - mød hende her:

hverdagenslillelykke.blogspot.dk


Lene og hendes dejlige familie var på besøg hos os i sidste weekend, og de havde taget smukke bonderoser med til os. De har stået og pyntet længe i en vase - se dem udsprunget herunder:



Det var dejligt at få en buket af dem, når jeg nu må vente på mine egne har samlet kræfter og næring til at kunne give blomster... Jeg købte i foråret to fra Bilkas Claus Dalby sortiment, men der kom desværre ingen knopper på i år :-(




2 kommentarer:

  1. SØDESTE, dejligste Anne! Tak, for de varme ord. Jeg kunne skrive det samme om dig. Og tak for en fantastisk hyggelig dag hos jer i godt selskab og LÆKKER mad! I er bare fantastiske. Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak for sidst Lene - din blog er meget inspirerende, og hjælper mig til at holde fast og glæde mig over de små ting i hverdagen:-)

      Slet