mandag den 2. juli 2012

En meget bar hæk


Vores hæk er gennem årene blevet alt for bred - de tidligere ejere har ikke klippet nok af den, så i år har vi været rigtig hård ved den. Jeg tror simpelthen vi var nødt til det, for ellers ville de ende med at vælte!!
Lige herunder ses hækken før og ellers kommer der efter-billeder:




Jeg glæder mig allerede til næste forår, så alle tulipanerne rigtig kommer til sin ret, og de ikke skal slås med de nye skud fra hækken. Det bliver rigtig flot! .... Men den er godt nok bar nu, og jeg måtte bruge et ørnenæb og min håndsaks - hæk klipperen kunne slet ikke klippe de tykke grene over!!




Drengene og manden slæb så ellers grene på traileren og kørte to læs på forbrændingen - det var et hyggeligt famileprojekt. Drengene elsker, når vi laver sådan noget sammen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar