torsdag den 22. marts 2012

Det varer ikke længe

Billedet herunder er taget sidst i april sidste år, der er kun en måned til, og i disse dage får vi nogle fantastiske smagsprøver på tiden der kommer!

Der har bare været så meget forårsstemning rundt omkring i dag - i fritteren og børnehaven, da jeg hentede drengene; stort set alle børn var ude at lege. Hos grønt- og blomsterhandleren - hvor jeg bla købte søde stedmoderblomster,og hos... hvad hedder det mon...? Altså dér hvor man kan købe gødning og hundefoder mv... Smilende, glade og hjælpsomme mennesker alle vegne!

Jeg selv har været igang med at luge ukrudt og fjerne visne blade, og så har jeg været lidt igang med gødningen også. Jeg har været så optaget og opslugt af arbejdet, at jeg slet ikke har haft tid til at tage billeder, selvom telefonen har ligget i min baglomme!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar