mandag den 19. marts 2012

Havestøvler - der passer!

Sidste år købte jeg et par Muckboots på Isabellas. De var sat ned til 100 kr fra over tusind kroner, så jeg tog chancen og bestilte et par i str 36 (den eneste størrelse, der var at vælge). Desværre er de for små, men jeg hev sålen ud og kneb tæerne sammen, og har holdt ud i et år...


Men i sidste uge bestilte jeg et nyt par, og de er kommet i dag! Det nye par er de sorte. Jeg smøgede for det meste du brune/lyserøde ned, og jeg kunne spare lidt ved at købe dem med et kortere skaft... De kostede 749,- på Brandos.dk - det billigste sted jeg kunne finde på nettet. Jeg kom endda til at bestille dem i str 38, da de jo ikke skulle være for små igen! De var jo så bare ALT for store, men der var returseddel med, og returnering og ombytning er bare gået hurtigt og uden problemer. Den eneste ulempe var, at jeg måtte aflevere og hente på posthuset, det havde været rart at få det bragt hjem eller på arbejdspladsen.

Det er nogle helt fantastiske støvler, og jeg kommer aldrig til at ønske mig andre:

  • Designede for alle former af udendørsaktiviteter t.eks.: promenade, city, haven, ride eller fiske.
  • Vulkaniseret vandtæt naturgummi rundt hele foden og nedre delen af skaftet.
  • Øvre delen af skaftet er af neopren med inderside i Air mesh som leder fugt og varme fra foden.
  • Skaftet er altså blød og fleksibelt. Takket være neoprenet og inderforet holder støvlerne varmen uden ekstra sokker i ned til -17ºC
  • Sålen på Muckboot har som mange løbesko en indbygget luftsål som absorberer støder og gøre dem meget skønne at vandre i.
  • Støvlerne kan vaskes i vaskemaskine og har indersål som kan tages ud, som kan vaskes og tørres separat.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar