søndag den 11. marts 2012

Mine frø fra Isabella Smith


Det er nogle dage siden, men jeg har fået (købt) frø fra isabellasmith.com, og jeg har lige haft dem fremme for at læse lidt på hvornår, jeg kan gå igang med at så og forspirre. Jeg glæder mig til at komme igang, men savner så frygteligt et drivhus - eller et orangeri, som jeg virkelig drømmer om at få engang. Men jeg prøver med vinduerne nede i kælderen. Der er temperaturen på ca 15 grader, og lys er der også... men ikke så meget som i et drivhus.


Mine frø hedder :
Echinacea purpurea - Solhat "Pow Wow Wild Berry"



Thalictrum delavayi - "Violfrøstjerne"

Delphinium cultorum - "Ridderspore Astolat"

Archillea Millefolium - "Røllike Cerise Queen"


Billederne af de forskellige blomster er "låst" på Isabellas webshop, men jeg vil på et senere tidspunkt prøve om jeg ikke kan finde nogle billeder af blomsterne, jeg kan lægge ind her på bloggen - ellers må vi vente til de (forhåbentligt) blomstrer i haven, så jeg selv kan fotografere. Jeg har dog lagt et link ind på hvert navn af blomserne herover, som fører til billedet på webshoppen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar