mandag den 19. marts 2012

Mit værksted i kælderen

Jeg har fået indrettet mig en lille plads i kælderen, hvor jeg har et bord jeg kan stå ved, når jeg har gang i mine lidt grovere projekter. Bordet er en gammel dør - som er skiftet ud med et forhæng, og døren er dækket med et stykke voksdug. Bukkene den ligger på er fra Harald Nyborg, og har en perfekt arbejdshøjde. Her laver jeg dekorationer, forspirrer frø, potter blomster, pakker gaver ind, hamrer og banker og så videre... 




Jeg hygger mig rigtig meget i kælderen, og tiden forsvinder for mig, når jeg fordyber mig i et projekt. Det er skønt at have et lille område, hvor jeg kan gå til og fra uden, at jeg behøver at rydde op efter mig! Faktisk har drengene - eller Lukas er det faktisk, en børne-høvl-bænk til at stå i rummet også. Her elsker de også at stå og save, hamre og banke! Og selskab er skam også hyggelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar